Monday, April 23, 2012

Klu...



Hari tu leonerz ada buat entry NI. Last skali dia ada tulis ayat-ayat  bawah ni. 





p/s: rindu sama kamuuuuu YANA LIBRA =(
sori HUJUNG MINGGU NI cuti tapi kene keje so KITE jumpe lain mase…
leo DATING dgn special client hjung mggu ni huhu..
grau2 jgn mrh bucuk =P
LUVS U=)








Korang ada klu apa maksud dia dalam entri tu???

24 comments:

  1. ayat yg mana k.yana tak paham maksud tu?? heee~~

    leonerz da nak jumpa org penting kott...

    ReplyDelete
  2. hehe...akak pun tak perasan mula2..takpe, tunggu entri seterusnya sok..hehe~~ :p

    ReplyDelete
  3. alorrhh. melepas la plak. tak tgk entry tuh. sorry lah sebab dah lame tak jenguk yana. rindu nya...hehe

    ReplyDelete
  4. klu tang mane ek? rindu-rinduan jdi kenang-kenangan ke?? hihi..

    ReplyDelete
  5. hehe..

    fisha, xpe..hehe..

    sweet honesty, jauh tu..klu dia lain..hehe~ :p

    ReplyDelete
  6. special client tu Yana la kot. btul tak? huhu..

    ReplyDelete
  7. tang mana yg awk x paham tu dear??? deqla jd x paham la apa yg awk x paham tu? hahaha..

    ReplyDelete
  8. chic na, huhu.... :p

    deqla, saje nak buat org berserabut sbb saya pun pening pale dibuat leonerz..hehe~ :p

    ReplyDelete
  9. napa rasa mcm jumpa org yg da kena mngena dgn k.yana ei?? nape ei?/

    mcm org pnting tp yg penting jugak dgn k.yana..

    ReplyDelete
  10. HaniAsyira, apa maksud awak??

    zera, hehe~~~ :p

    ReplyDelete
  11. hahaha.. nak tunggu esok jelah.. entri baru,, keh2... xmaw pening2 sama2 dgn k.yana..

    ReplyDelete
  12. oh ok.. entry leonerz menunjukkan yg dia jeles & p/s tu sengaja dibuat utk menjeleskan yana. hehe.. (xpuas hati selagi xtau jwpn sebenar) :)

    ReplyDelete
  13. hahaha....apa tu....? klu apa...? 2/3 kali dh baca.....

    Rinduuu la tuuu >_<

    ReplyDelete
  14. Leonerz rindu same kamu la yana..tak da klu tersembunyi pon tu.:)

    ReplyDelete
  15. YANA LIBRA HUJUNG MINGGU NI KITE DATING LUVS U . hehe . ye dak ? try baca tulisan yang pakai huruf besar . mmg kuar ayat nie . lol .

    ReplyDelete
  16. mirmashi94: PERGHHHHHHHHH TEPAT haha ngulor jap huhu

    ReplyDelete
  17. ejam, jangan jelly2..insya'Allah, ade jodoh tak kemana~~ :)

    ReplyDelete
  18. hahahaha..mesti leonerz suka tengok conan ni..hahaha

    tu yang main klu2 je tu..hihi

    ReplyDelete
  19. kak arina, tak tau dia tgk katne..wat suspen aje..hehe~ :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA