Thursday, February 16, 2012

OTAK~~~OTAK~~~OTAK~~~


Assalamualaikum...

Haha penah tgk citer ni...???!!

#Graphic designer: Mr Googlesss
Mesti ramai ske tgk citer ni kan?? Entry kali ni Leo nak citer pasal OTAK~~





#Cameraman: Mr Googlesss

OTAK~~~ Ye OTAK!! zombie pun ske mkn otak.. kite plak ske mkn OTAK2 tp kite xpandai jage otak kite.. Tau3x.. xde kene mengene kan?? saje xde idea haha.. Tp kalo xpandai jage otak elok bg kat zombi je iyer x?? haha ni nak kongsi ckit cilite psl otak...

#info dipetik dari mynetworks.my


So pasni same2 la ye kite cube jage otak kite.. yang kuning2 tu leh d polish balik insyaALLAH kalo ikut elok2 nasihat dari info di atas.. tp errrr yg no 3 tu rase cam confuse ckit.. sbnarnye ye itu bgantung pada niat gak kot.. kalo "prokok" tu mrokok untuk bunuh nyamuk ke camner?? haa.. so owez think +ve la ye...hehe

yg baek kite ikut yg buruk jd kan smpadan diri...
so slmat mnjalani khidupan dgn otak yg cerdas dan minda yg cergas.. 
sebelum tu, sape tau beza "minda" dgn "otak"??

slamat berfikir!!
LEO,
 v(^,<)V


P/S: Yana Libra tgh watpe tu? Mengulor le tu =p
Jom beri sumbangan kat SINI~~~ thank u soo much~~ :D

26 comments:

  1. amboi~~~

    sempat lagi ngutuk org tu~~ !

    ReplyDelete
  2. otak tu organ,, minda bukan,, betul eh??haha..

    sayangnye yana pegi teke ipin tuh nape,, si upin je yang ade rambut,,wahaaa

    ReplyDelete
  3. yana L:merokok gaya mutu keunggulan~~
    akuamir: haha boleh diterima pakai la kalo ikut logik tp nak lebih abstrak lg n more specific kalo leh huhu

    ReplyDelete
  4. ade beza ke minda ngn otak ? eh heh . minda utk berfikir . otak utk dimakan ??? haha XD !

    ReplyDelete
  5. hikhikhik x penah dgr lg org merokok utk bunuh nyamuk...bunuh paru2 sndri ye kot :)

    ReplyDelete
  6. minda ni berfikir... otak tu... hmmm organ rasanye...

    ReplyDelete
  7. Minda dalam otak???~


    p/s:tak suke fikir..huhu...

    ReplyDelete
  8. err,,, juz rambut upin jelah,, tapi yana tertambah ipin tuh,, alamah,,haha.. rilekss

    ReplyDelete
  9. when smoker talk..ada je alasannya ye..

    hubby pun perokon jgk.. T_T

    ReplyDelete
  10. kan yana-feehily..alasan je sume tu~~~

    ReplyDelete
  11. ohhh..nie entry dr en.leo..he3

    ReplyDelete
  12. dua2 yana: bkn memberi alasan tp bia org pk +ve.. yg -ve dpt kat tuan punye bdn la huhu

    ReplyDelete
  13. Yana yang menghidu UDARA TERCEMAR dari ROKOK tu camne lak????

    ReplyDelete
  14. tapi pe lagi?

    nak bg alasan apa plak pasni~~~

    ReplyDelete
  15. bab tidur ttup muka tu, cik nur mmg xboleh elak..kalau tak ttup muka cik nur tak boleh tidur..huhuhu...

    ReplyDelete
  16. Zombia kg pisang?

    Otak?
    Minda?

    Eheheeeee...otak2 i like....;)

    thanks sharing?

    ReplyDelete
  17. tidur ttup muke?sy blh mati lemas...kalo ttup pon jus ttup mate..eh tdo mmg laa ttup mate kan?hhahak

    ReplyDelete
  18. Adik sy suka tengok citer zombi taw..repeat2 lg byk kali. hek3.

    ReplyDelete
  19. BLOGGERS: TQ sume.. so,JAWAPANNYER~~~

    OTAK adalah fizik dan jisim biologi terkandung dalam tengkorak, bertanggungjawab bagi proses neuronal elektrokimia.

    MINDA, sebaliknya, terdiri dari sifat-sifat rohani, seperti kepercayaan, keinginan, penerimaan (persepsi), dan sebagainya.

    *dipetik dari WIKIPARIA.COM disunting oleh LEO..v(>,^)V


    @Masz Sidek PEMENANGNYER...
    TAHNIAH!! =)

    P/S: kpd Yana Libra, insyaALLAH bhenti mrokok. tp pas kawin boleh huhuhu=p

    ReplyDelete
  20. hehe no 1, 2, 4, 5, 6 tuh selalu buat..patutlah otak kurang bernas..hehe

    ReplyDelete
  21. takpe2..boleh improve lagi..hehe~~ :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA