Wednesday, February 15, 2012

#8 Wordless Wednesday~~~


Assalamualaikum......


Pantai Air Papan, Mersing yang sunyi sepi takde orang~~


P/s:Jom tolong klik sini kawan2~~~ thanx :D

30 comments:

  1. macam myeramkan je...kalau mandi situ bahaya gak..xde org...

    ReplyDelete
  2. huuuuu...pantai ni meriah ke dulu?

    ReplyDelete
  3. tak tau lah nape takde orang..mungkin sebab ombak kuat kot~~

    tapi macam seram gak la kalau pergi yang hujung-hujung pantai tu..bangunan terbiar pun banyak...seram la jugak~~

    ReplyDelete
  4. Dulu ms kekecik, famous tau air papan ni,
    skrg da x ramai ekkk? Ke takde org langsung?

    ReplyDelete
  5. Masa pergi tu takde orang lgsg mandi..mungkin sebab ombak kuat la..tak pasti~

    ReplyDelete
  6. mesti angin kuat ni...
    sunyi jer rupa pantai tu...

    ***suka hidu udara kat pandai..***

    ReplyDelete
  7. kosong je takde orang..bukan ke pantai ni famous ek

    ReplyDelete
  8. cantik dalam gambar....betul2 punya cantik tak?? tak pernah sampai lagi kat pantai air papan ni...

    ReplyDelete
  9. mula-mula sampai pelik jugak la rasa takde orang..hari Ahad tu~~

    air dia tak berapa jernih sangat nampak,coklat je..mungkin sebab ombak tu bawak pasir~~

    ReplyDelete
  10. lama dh x gi pantai...tp klu pantai sunyi cmni takut pn ada nk gi....

    ReplyDelete
  11. tau xpe kan...seram je rasa kat sana~~

    ReplyDelete
  12. pergi je..tak mandi pun..tak tau lah nak kata best ke tak..air die nampak coklat je~~

    ReplyDelete
  13. Penyabung jauh ke pantai timur..jauh sangat dah..hehe~~

    ReplyDelete
  14. dulu selalu pergi situ...sbb sk0lah dekat mersing..
    skrg xlagi..^^

    ReplyDelete
  15. huhu...memang pun..nanti saya citer satu kisah seram kat sana..hehe~~

    ReplyDelete
  16. hehe seram? eeeee takutnya >< nanti kang tenga mandi kena tarik kaki :P hehe ,

    ReplyDelete
  17. katne ni.. eeiyss xpernah sampai lagik sini

    ReplyDelete
  18. yana.....

    http://cikchenta.blogspot.com/2012/02/ada-apa-dengan-wordless-wednesday.html

    ReplyDelete
  19. already done, Cik Chenta~ hehe :)

    ReplyDelete
  20. bahaya tu..sunyi je...pergi je pantai yg ramai org..SELAMAT INSYAALLAH KALAU APA2 JADI ADA ORG TLG.

    ReplyDelete
  21. tu lah...lain kali kena fikir banyak kali kalau nak pergi lagi~~ :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA