Wednesday, February 29, 2012

#9 Wordless Wednesday~

Assalamualaikum..


Comel je tengok kartun ni..mendalam tu maksud dia~~


Sumber: SINI

P/S: Jom bagi sumbangan kat SINI dan SINI~ thanx :D

19 comments:

  1. hehehe..saya suka,ada kata2 hikmah yang boleh buta kita merenung jauh disebalik katun simple ni..hehehe.

    ReplyDelete
  2. hehehe... padan muka...
    kena bersyukur dgn nikmat yg sedia ada...

    ReplyDelete
  3. ringkas..tapi mendalam.. mmg terbaik..!

    tiada yg terbaik melainkan bumi ALLAH.

    ReplyDelete
  4. org cmni mmg kena smash cmtu je...

    ReplyDelete
  5. siapa makan cili, dialah yang terasa pedasnye kan..hehe~ :)

    ReplyDelete
  6. tau takpe. tak elok byk komplen sgt. huhu.

    ReplyDelete
  7. sentap. mana lagi nak berlindung dari Allah :)

    ReplyDelete
  8. bersyukur dengan apa yang ada.alhamdulillah ^^

    ReplyDelete
  9. hehe terbaikkkk. padan muka dia kan. weeee ~

    yana , hehe join nak? teringin nak tau pasal yana hihi

    http://nialidia.blogspot.com/2012/02/game-50-truths.html

    ReplyDelete
  10. hahahaha,,, terbaik,, sape suh makan cili,,hahaha... hey tanx!

    ReplyDelete
  11. Salam dear,

    Wow, padat maksud kartun ni!

    Entry sy yg baru, mungkin menjawab persoalan kamu tu :)

    ReplyDelete
  12. is dah update tentang WW semalam (^___^)
    ....................................
    http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/6wordless-wednesday.html
    ....................................
    sudi2 singgah ye...

    ReplyDelete
  13. syukur dengan segala yang kita ada..walaupun payah...-__-"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA