Friday, March 30, 2012

I wanna grow old with you~~



Assalamualaikum~


Sekarang ni tengah curi masa jap dr kerja yang berlambak ni. Tapi tak leh lama sangatlah. Dulu saya peminat tegar kumpulan Westlife..hehe..sekarang ni rasanya dah lama sangat-sangat dah tak dengar lagu Westlife ni. Oleh sebab sekarang ni kat bilik ni saya sorang je, jadi aktiviti yang boleh mengurangkan stress adalah dengan berkaraoke dalam bilik..hehe :p


Tengah cari lagu apa yang nak karaoke saya terjumpalah satu lagu ni. Suka lirik dia. Jadi saya tujukan lagu ni buat leonerz yang jauh di mata tu lah..hehe~~


Jom layan~~ 




Another day 
Without your smile 
Another day just passes by 
But now I know 
How much it means 
For you to stay 
Right here with me 

The time we spent apart will make our love grow stronger 
But it hurt so bad I can't take it any longer 

I wanna grow old with you 
I wanna die lying in your arms 
I wanna grow old with you 
I wanna be looking in your eyes 
I wanna be there for you 
Sharing everything you do 
I wanna grow old with you 

A thousand miles between us now 
It causes me to wonder how 
Our love tonight remains so strong 
It makes our risk right all along 

The time we spent apart will make our love grow stronger 
But it hurt so bad I can't take it any longer 

I wanna grow old with you 
I wanna die lying in your arms 
I wanna grow old with you 
I wanna be looking in your eyes 
I wanna be there for you 
Sharing everything you do 
I wanna grow old with you 

Things can come and go I know but 
Baby I believe 
Something's burning strong between us 
Makes it clear to me 

I wanna grow old with you 
I wanna die lying in your arms 
I wanna grow old with you 
I wanna be looking in your eyes 
I wanna be there for you 
Sharing everything you do 
I wanna grow old with you 




p/s: entri agak jiwang sikit hari ni disebabkan masalah jiwa dan masalah perut ni..hehe~~ :p

23 comments:

  1. pakcik tumpang laluMarch 30, 2012 at 12:13 PM

    amboi sempat lg ehhhh!! grow young boleh x?? huhu

    ReplyDelete
  2. hihihi..leonerz mesti senyum2 kalau baca lirik ni dik..hihi

    ReplyDelete
  3. hahaha...jiwang kak yana ni ..;p

    ReplyDelete
  4. hehe, sekali sekala berjiang ye..mesti tengah rindu kat buah hati kan

    ReplyDelete
  5. tak pe... sy pun tengah dok jiwang sorang dirik dlm opis ni sambil dengar lagu ni...;p

    ReplyDelete
  6. La hai, psaipa ngan perut yana?

    Mood cntan cintun..biasa la2

    ReplyDelete
  7. ecececeh. cik yana libra jiwang la.. kikikiki :D

    ReplyDelete
  8. sekali-sekala je nak jiwang2 ni..hehe~ :p

    kak aine ainun, xtaulah nape ngan perut ni..dari semalam semacam je rasa..huhu~~

    zaza, saya pun dah lama tak dgr sebenarnye..hehe~ :p

    ReplyDelete
  9. gambar yg last2 tu gmbar Yana ke~~ COMELNYER=)

    ReplyDelete
  10. wahh lagu old skool. so sweet la yana ni. :)

    ReplyDelete
  11. lama tak dgr lagu westlife..dulu suka dgr..huhu

    ReplyDelete
  12. senyum2 di subuh yg soooojuk
    (^________________^)

    ReplyDelete
  13. nur pun minat gak westlife ni dulu... lagu dia semua best2kan.. :)

    ReplyDelete
  14. Tak apa hujung minggu ..rehatlah ya. Usah kuat sangat nak nyani ya....)

    ReplyDelete
  15. lagu westlife mmg semua best2..hehe..

    etuza, nape tak leh nyanyi kuat? hehe :)

    ReplyDelete
  16. yana, pinjam header ye, nak buat entry untuk esok.. :)

    ReplyDelete
  17. saya takde header pun cik nur..tulisan je..huhuu~~~

    ReplyDelete
  18. jiwang2 best tau.;) blh kenang lagi kenagan lama;)

    ReplyDelete
  19. awat tak penah dengar pon lagu ni? hehe

    ReplyDelete
  20. Misya, bestlah jugak..hehe~~

    Cikgu Ma, mungkin sebab ni bukan single kot..lahu dalam album aje..huhu~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA