Saturday, March 3, 2012

Aku dan Lappy ~

Assalamualaikum..

Hari ni berkesempatan saya nak segmen..hehe. Saya di tag oleh Dak Fisha ni.



nak join klik la doodle comel ni~


  • nickname saya adalah Yana L

  • warna feveret saya adalah warna-warni~

  • jenama lappy saya adalah Lenovo [baru beli Dec tahun lepas sbb Acer saya dah terbakar fius nya~~ :( ]

  • Saya tag semua member-member saya lah, bleh??  


15 comments:

  1. selamat bersegmen...
    cik nur skarang berehat sebentar dr segmen yg kena TAG org..hihihi

    ReplyDelete
  2. slmt bersegmen sis...famous kan brand lenovo skg

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu ,, bestnya LENOVO plak tuu !! selmat bergembira dengan lappy baru anda ..

    ReplyDelete
  4. jenama lappy sama dgn abang saya punya. comel nickname tu :)

    ReplyDelete
  5. alor, terbakar fius. wuu.

    mula2 saya pakai laptop compaq. xtahan. wuwuwuw dah rosak. skrg pakai toshiba, alhamdulillah xde masalah sampai skrg :)

    ReplyDelete
  6. Waaa...linda punye laptop compaq baru je rosak...sedih gile...:-(

    ReplyDelete
  7. waaa,, atas skali ade zaza nue iman komen lah ^_^,, haha ^^_

    ReplyDelete
  8. nape kalau zaza komen, amir? ~

    ReplyDelete
  9. korang ni cam ade pape je~~ pelik2..huhu~ :p

    ReplyDelete
  10. lappy tu laptop ke...ingat kucing ...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA