Wednesday, May 9, 2012

#12 Wordless Wednesday~


Assalamualaikum~~~



Dulu~



Sekarang~








p/s:kucing bertuah yang saya amik kat pasar awal tahun ni dulu..semakin gemuk duduk kat kampung tu..huhu~

24 comments:

  1. kucing mmg cpt membesar kan... bg mkn byk jew dah gomok...deqla ni yg entah bile nk besar2...hahaha

    ReplyDelete
  2. owh yer, deqla da jlnkan tggjwb mempromote blog ni...spt yg disarankan mama arina.. :)

    ReplyDelete
  3. duduk kampung makan tido makan tido...mmgla gemok ;p

    ReplyDelete
  4. same la macm kucing kat kmpung linda, abah linda amik sebab kucing tu sakit mata.last2 bela smpai dah ade 4 5 generasi..hehe

    ReplyDelete
  5. kucing sy kat rumah... memang tak berani keluar rumah... kalau kitorang keluar rumah baru nak main luar rumah... kalau tak, duduk jer dlm rumah...

    ReplyDelete
  6. kt kg cukup mkn..sbb tu makin gemukk..hihi

    ReplyDelete
  7. deqla, thanx~ :D

    deyb, tau takpe..huhu~ :P

    HaniAyira, jgn sedih2 ye..g amik kucing baru~ :)

    Linda, tu lah..lagi baik kita bela kucing jalanan daripada kucing mahal kan..

    masz, kucing saya semua kena duduk luar rumah..ni saya kadang2 je bg masuk..hehe~

    sweet honesty, betul2..hehe~ :p

    ReplyDelete
  8. kecik2 selalu main2..bila dah beso..keje nak tidoooo je kan..!

    ReplyDelete
  9. cik nur, tau takpe..kita nak main2 dengan dia pun dia buat derk je~ :p

    ReplyDelete
  10. dak fisha, mmg pun..makan je keje..pantang nampak org makan~ :p

    ReplyDelete
  11. alalalaa... huhuhu.. besar pahala sape yg sygkn kucing ni... kucing nana baru je mati... :(

    ReplyDelete
  12. Miauuuuuuuwww...tidur aje itu kucing kecik sampai besar tidur aje..heee

    ReplyDelete
  13. hehe makin malas nampak :p

    ReplyDelete
  14. saya alah pd bulu...huhuhu....
    btw sy dh tukar url blog...

    cikchenta.blogspot to hatiterdetik.blogspot :)

    ReplyDelete
  15. makan tidur sbb tu makin sihat..haha

    ReplyDelete
  16. montelnya.. bulu dia pun cantik. mkn whiskas ek? :)

    ReplyDelete
  17. Miss Nana Farhana, jgn sedih ye~

    lelamaisara, yg masa kecik tu dia tgh main bola sambil tido la..hehe~ :p

    uncha, tau takpe :p

    Cik Chenta, sayangnya ada alahan..huhu~

    dyabunga, betul2 :p

    Chic na, makanan kucing mak saya beli kat klinik kaiwan..tak tau apa nama jenama dia tu~

    ReplyDelete
  18. eeiyss, hehe~ :)

    zaza, mmg geram tgk..kalau balik asyik rasa nak peluk2 je..hehe~ :p

    ReplyDelete
  19. dulu serabai je. sekarang bulu die nmpk mcm bersikat aje. hehe.

    ReplyDelete
  20. 9nol4, hehe..dulu masa tu baru pas mandi kot.. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA