Friday, February 5, 2016

Tawaran Mastercard Promo Setiap Hari Khamis


Assalamualaikum~




Siapa yang tak suka dengan promosi hebat kan? Lebih-lebih lagi kalau tawaran hebat tersebut turut memberikan kita pulangan yang hebat. Misalnya ZALORA Mastercard Promo Thursday yang memberikan kita semua 7% potongan untuk kesemua barangan jika kita membuat pembelian secara online di laman web popular ZALORA Malaysia.
Bagi sesiapa yang biasa membuat pembelian secara online di ZALORA, pastinya korang sering menikmati promosi mingguan yang sering diberikan oleh ZALORA kepada para pelanggan setia dengan potongan sehingga 20% atas jenama-jenama tertentu. Oleh itu, dengan penggunaan mastercard pada hari Khamis, kita semua  boleh menikmati promosi tambahan sebanyak 7%! Menarik kan?


Dan berbeza dengan poromosi yang lain, penggunaan mastercard ini juga membolehkan kita mengumpul mata ganjaran yang boleh dituntut kemudian bagi setiap pembelian kita.
Di ZALORA, kita berpeluang menemui pelbagai barangan fesyen yang merangkumi koleksi pakaian, kasut, beg tangan, barangan kecantikan dan banyak lagi baik untuk wanita, lelaki dan juga kanak-kanak. ZALORA turut membariskan ribuan jenama fesyen terkemuka tempatan mahupun antarabangsa!
Temui jenama-jenama hebat seperti Coach, Timberland, Ray Ban, Mango, River Island dan banyak lagi hari ini juga dan kita semua turut berpeluang menikmati perkhidmatan penghantaran percuma terus ke rumah atas pembelian tertentu.
Selain itu, kita juga boleh melakukan pulangan percuma selama 30 hari selepas tarikh pembelian serta membayar barangan dengan kaedah bayar waktu terima untuk kawasan-kawasan tertentu.


Menarikkan??
Jom ke zalora sekarang! J

6 comments:

  1. Rambang mata tengok dress dkt zalora.. Semua cun.
    yg best blh return dlm masa sebulan. =D

    ReplyDelete
  2. lama tak shopping kt zalora
    awk jmput singgah tmpt kita ye

    ReplyDelete
  3. untunglah mereka yang ada mastercard... makin syoklah shopping... kan?! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA