Tuesday, January 1, 2013

Selamat datang 2013~


Assalamualaikum~

Hari ni dah 1 Januari 2013. Bila dikenang-kenangkan balik dari detik pertama saya kenal leonerz, dah masuk tahun yang ke 5 dah kot? Saya kenal dia pada bulan 8 tahun 2008 tak silaplah. Banyak halangan dari dulu sampailah sekarang. Masih halangan yang sama. Cuma mungkin tak seteruk dulu~ :)

Malam tadi kul 12 lebih leonerz mesej saya. Moga kita kahwin tahun ni. Insya'Allah. Banyak dugaan yang mesti ditempuhi ni. Asyik nak jumpa selalu je. Mana nak kumpul duit kalau camtu kan. Baru-baru ni pulak kereta kesayangan saya tu macam-macam dimintak tukarnya sempena tahun baru ni. Hai..nasib badanlah kan~ 

Kadang-kadang saya fikir, harta boleh ditunggu. Tapi masa yang berlalu tak boleh diulang semula. Saya nak kahwin cepat. Saya tak nak buang masa bercinta sebelum kahwin. Tapi, tu lah. Duit duit duit. Tu jelah masalahnya. Sabar je lah~

Minggu lepas saya dan leonerz dah selamat ambil langkah seterusnya. Kursus Pra-perkahwinan~ :)


Sijil baru ambil weekend baru-baru ni. Saya ambilkan untuk leonerz sekali sebab dia nun berada di selatan tu...huhu~

Lepas ni bila-bila masa dah boleh mohon borang nak nikah dah sebab sijil dah ada. :)

Tajuk-tajuk sepanjang kursus 2 hari tu~

Masa kursus saya duduk agak depan. Biasala rabun, buat cara rabunlah kan..huhu. Yang tak bestnya asyik kena tanya je oleh penceramah-penceramah. Berdebar-debar je setiap kali nak dengar ceramah. 

Dahlah tanya soklan pelik-pelik lak tu. Apa kelakuan unik yang pasangan saya selalu buat kalau saya betul faham pasangan saya?.Memang saya cakap tak tahu lah. Dah cakap saya sorang aje yang tahu kan? Buat apa nak kongsi satu dewan tu. Malulah leonerz nanti..huhu~ :p

Hari kedua kursus, malamnya tu saya berkesempatan untuk berjumpa dengan Cik Nur. Ingatkan memang tak sempat nak jumpa sebab leonerz ajak pergi makan kat Klang malam tu. Sampai hotel dah nak dekat pukul 12..huhu~

Hotel ni jadi saksi pertemuan kami..hehe~

Kecik je orangnnya. Lagi comel dari gambar..huhu. Kalau nak kenal jom terjah blog Cik Nur

Lama jugak kot borak masa tu. Leonerz sampai dah tidur dah dalam kereta tu tunggu kitorang habis borak. Bukan selalu dapat jumpa Cik Nur ni...huhu~

Tapi, dalam leonerz bad mood pun dia masih hantar saya sampai depan pintu rumah. Ni yang buat lagi sayang dia..huhu~~~ :p

Sayang tak sempat nak jumpa Kak Niena..huhu. Insya'Allah lain kali ye kak. Saya ni pun entah-entah akan selalu ke Johor kot. Ramai kawan-kawan kat sana, tunang pun kat sana..hehe~ :p








p/s: Bestnye GSF yang pergi melaka tu. Rugi tak dapat join..huhu~~~



48 comments:

  1. ala, sye nk join tp esk kne keje....smlm pun keje....

    ReplyDelete
  2. cpt2....jgn lupa jemput mkn nasi minyak :)

    ruginya la kan x dpt pegi melaka huhuhu

    ReplyDelete
  3. jagau, insya'Allah..doakan ye..hehe..mmg rugi sgt rase xjoin..huhu~

    ReplyDelete
  4. hapi new year yana..mg thn nih lbh byk rahmalt ya..cepat2 naik plamin

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru yana. tahun 2013 ni agak2 yana naik pelamin kot. :)

    ReplyDelete
  6. Chic Na, insya'Allah..doakan kami ye..hehe~ :D

    ReplyDelete
  7. doakan kak yana cepat2 nikah ei.. moga dipermudahkan semuanya.. =)

    oh, akak xg yea gathering tuh

    ReplyDelete
  8. HaniAsyira, last minute xjd lak..huhu~~

    ReplyDelete
  9. semoga kak yana n leo kawin tahun ni...aminn :)

    bila nak jumpa kite pulak? huhu

    waaaa.... bestla dah g kursus kawen, bile2 boleh nikah,,...opssss :)

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru yana...moga tahun ni akan lebih bermakna buat kita...cepat la naik pelamin hikss

    ReplyDelete
  11. deyb, moga kita kawen tahun ni ye..amin~~~ :) bile2 pun leh la..jom2..hehe~~ :P

    wanieys, hehe..amin2~~ :D selamat tahun baru jugak kak :)

    ReplyDelete
  12. kalau kawen tahun ni jgn lupa jemput dya ye

    ReplyDelete
  13. CiM doakan urusan pernikahan kamu & leo dipermudahkn.

    insyaAllah kita ketemu jua nnti. klau dtg jb jgn lupa bgtau yeppp

    ReplyDelete
  14. moga di permudahkan segala urusan akak:)

    ReplyDelete
  15. lg bnyk dugaan, lg kuat ksih syg kan? smoge cpt2 kawen..jgn lupe jmput :D

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah step 1 dah setel tu, kursus kawen..kak doakan adik n leonerz eh, moga murah rezeki uols..cepat2 kawen..
    akk dulu buat sempoi2 je..abes konvo, setahun je keje dah gatai nak tawen2..hihik..lagi cepat lagi bagus kan..moga bahagia selamanya dik..insha Allah :)

    ReplyDelete
  17. wahhh cemburunya... moga2 dipermudahkan perjalan kamu berdua. Aminyarabbi A'lamin.. :)

    ReplyDelete
  18. salam kenal n selamat tahun baru dari bunda..

    ReplyDelete
  19. inshaallah moga impian yana dan leonerz tercapai ya -)

    ReplyDelete
  20. wahh...nyue doakan azam itu akan tercapai yea..jgn lupa jemput nyue..hehehe

    yana, kita be plak berdating sama2 yea..hehehehe

    ReplyDelete
  21. wah. dah bau nasi minyak ni. nanti jemput ye. hehe

    ReplyDelete
  22. happy new year..sweet msg leo tue...oh bestnya jumpa cik nur

    ReplyDelete
  23. yana!! yess!! da maju setapak..huhu..semoga dipermudahkan urusan ye :)

    ReplyDelete
  24. happy new year yana.. wahh dah maju setapak.. tahun ni kan?? jgn lupe jmput GSF. :)

    ReplyDelete
  25. hai yana singgah rabu..

    owh umah bakal MIL yana kat laut gak ker kt mana tu hihi

    ReplyDelete
  26. Nur doakan yana naik pelamin tahun ni...!

    Ameen..!

    Eh..kecik ke nur..? pendek dan chubby adalah..
    hahahahahahaha....

    ReplyDelete
  27. moga menjadi kenyataan di tahun 2013 (^___^)

    ReplyDelete
  28. farah fauzu, doakan kami~ :)

    Tihara, kalau ikutkan saya pun nak wat simple je kak, tp family la..huhu~

    Ejam, amin~~~ :D

    kak Nora, salam kenal~ :)

    ayu, insya'allah~ :)

    Nyue, jom jumpa~~ hehe :)

    Raziq, doakan ye~ :)

    MV, happy new year~..hehe~

    Fana, amin~~ :D

    Deqla, insya'Allah..doakan..hehe~

    wanieys, kat tganu kak..huhu~

    N.Aima K, Happy new year~ :)

    Cik Nur, Amin amin! hehe :) comel je sy tgk..hehe~

    Masya, insya'Allah kak :D

    ReplyDelete
  29. selamat tahun baru Yana..
    moga segalanya tercapai tahun ini :)

    kitaorg suma tggu Yana kat sana tetiba dpt tau Yana x leh join..sedih sgt sbb mmg tingin nk jumpa Yana..huhu

    ReplyDelete
  30. selamat thn baru dik :) salah satu wish kak thn ni nak tengok muka yana.ngeeee..boleh?
    semoga Allah satukan kamu tahun ini dik.semoga dipermudahkan semuanya buat kamu :)

    ReplyDelete
  31. yanaa....wah romantiknya dia..zaza doakan yana n leonerz cepat2 jodoh thn ni..selamat tahun baru =)

    ReplyDelete
  32. teringin gak nak jumpe yana...:)

    ReplyDelete
  33. Happy new Year Yana..hope tahun ni Yana naik pelamin ngan leonerz..

    ReplyDelete
  34. solehah pn xdpt gi sbb gi penang dgn famili

    ReplyDelete
  35. cepat cepat kawen. akak nak jemputan vip ehhh. :)

    ReplyDelete
  36. camat tahun baru yana..nak kwen dah ke..jemput2 la kita..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA