Friday, January 18, 2013

Lari~


Assalamulaikum~

Hari ni hari Jumaat, dan sepatutnya saya kerja, tapi awal-awal minggu hari tu saya dah minta cuti. Bukan ada apa-apa pun. Saja je. Mintak cuti balik kampung untuk tenangkan jiwa yang serabut dengan kerja kat ofis.

Ada macam melarikan diri dari masalah ke? huhu~

Awal minggu hari tu bos baru masuk, dengan projek yang nak cepat walaupun dia tak faham apa-apa, buat saya jadi lagi serabut sebab tak faham apa yang bos baru tu nak. Hari tu, semua saya buat salah. Tegur depan-depan ofismate sy pulak tu. Tension lak rasa. 

Rasa jadi malas, sebab tu saya terus apply cuti hari ni. Walapupun semalam mood saya untuk bekerja dah agak ok. Tapi takpelah, dah lama saya tak balik kampung. Rindu keluarga dengan kucing kat rumah~

BW pun saya banyak hutang. Harap dimaafkan. Sabtu Ahad ni saya akan cuba sebaik mungkin di kampung ye..hehe.. :)






RM85 termasuk pos laju~ 

41 comments:

  1. tenangkan fikiran dari beban kerja pun bagus jugak kak . kalau hadap kerja tetiap hari , sape laa yg tak tension . selamat bercuti kak ! ^^

    ReplyDelete
  2. Akak ni pun banyak sgt hutang BW jenuh nak balas..

    ReplyDelete
  3. kdg2 kita kena cuti untuk rehatkan minda..bukan nk melarikan diri cuma nk merehatkan diri :)

    ReplyDelete
  4. nur pun terasa mcm nak minta cuti je ni..huhuhu

    ReplyDelete
  5. Nak gi keje ni kena ada jiwa. Kalau tak, sehari suntuk kat opis pun rasa buang masa je. Sbb pandang keje dengan tak ada rasa. Hahaha! Enjoy ya kat kampung! :D

    ReplyDelete
  6. sabar ya yana..selamat bercuti ;)

    ReplyDelete
  7. Pelan2 buat keje....pasti Ok nnt :)

    ReplyDelete
  8. tak terbyg la akak kalau muke yana tensen mcm mane. hehe.

    ReplyDelete
  9. Jagau, baek~~ :)

    Kak ja, nape lak xleh bayang kak?? huhu~

    ReplyDelete
  10. yana...elok2 ketika bercuti...jaga diri =)

    ReplyDelete
  11. tak syok kan kerja, mesti serabut punye. Huhu..linda pun da lama x cuti, terasa nk gi holiday...hehe

    ReplyDelete
  12. wah..takpe cny nanti cuti panjang!!!

    ReplyDelete
  13. Memang tensen kalau kita tak faham & tak tau apa yang bos nak.. Pernah alami situasi yang sama.. Stress mak noks tiap kali kena macam tu.. Gugugu~~

    ReplyDelete
  14. sama la yana..kdng2 mmg spoil la mood kalau asyik salah..nyue pun 3hr ag nk balik kmph jugak

    ReplyDelete
  15. Sabar Yana. dah kita ni kena kerja nak buat mcm mana...kalaulah CiM ada duit yg byk, dah lama berhenti buat apa yg CiM suka.

    Boss CiM lagi teruk, tapi nasib baiklah CiM ni dah bertahun dgn dia dan dah pandai serta berani melawan.

    ReplyDelete
  16. sesekali relaks redakan tekanan ye... slmt bercuti

    ReplyDelete
  17. sabar lah dik ya ...
    relax kan minda ok .. ;)

    ReplyDelete
  18. sekali sekala pulang kampung hilangkan stress bagus juga kan..

    lama tak balik kampung..rindu pula

    ReplyDelete
  19. takpe lah bercuti sekali-sekala nak tenangkan fikiran bersama keluarga dan kucing tersayang

    ReplyDelete
  20. Lari pelan2..jgn laju2 nti jatuh..hihi...selmt bercuti & selmt berblogging..hihi

    ReplyDelete
  21. xpela..sesekali..kna tenangkan minda..

    cantiknyer perubahan kulit tu.. harga felina tu rm85 utk brape biji?

    ReplyDelete
  22. LyaAfrina, Rm85 tu untuk 30 biji kapsul kak~ :)

    ReplyDelete
  23. selamat bercuti..pmcvc tu mmg terbaik..

    ReplyDelete
  24. lari untuk mencari ketenangan diri... its good sometime.. :)

    ReplyDelete
  25. takmoo stress² rehatkan minda.. tenangkan hati... makan vitamin hasilnya sgtlah memuaskan...

    ReplyDelete
  26. aku maafkan kamoooo..hihii nyanyi ikut lagi jamal tau..hihihi

    ReplyDelete
  27. balik kg mmg dpt hilangkan stress hehe..akak pun byk hutang bw yana

    ReplyDelete
  28. bila stress tmpt pling blh hilgkan stress kg sendiri kan..lebih2 lagi bila dpt jumpa mak dan abah kan..

    ReplyDelete
  29. wow produk ni nmpknye mcm awesome..beriya yana promote..teringin plak

    ReplyDelete
  30. Biasalah yana.. jadi org bawahan ni gitu laa... ikut org nak kata apa... yg penting tahan mental kita

    ReplyDelete
  31. ada jugak yg rindu kucing ye. hihi.. selamat bercuti. ;)

    ReplyDelete
  32. cuti cuti malaysia mampu menenangkan pale otak yg tgh serabut tau.. hihi.. tp kt kg pun lagi tenang kot.. jgn stress stress ye.. bos biasalah.. mmg serba serbi tak paham..hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA