Thursday, November 22, 2012

Pesanan untuk leonerz~ :p


Assalamualaikum~



Sayang apa khabar dengan mu
disini ku merindukan kamu
ku harap cinta mu takkan berubah
kerna disini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
cobalah kamu telepon diriku
ku rindu dengar suara indahmu
kerana dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
jangan ragu kan cintaku
sayang percayalah apa kataku
kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
kerana ku sayang kamu



Dah lama tak jumpa leonerz. Dah lama jugak tak melawat semua blog kawan-kawan. Ampun maaf dipinta. Saya balik keje je bila ngadap laptop ni akan automatik jadi mengantuk. Tak tau lah nape. Mungkin satu hari dapat pergi 2,3 blog je. Tak larat..huhu~ :(

Nak kata kerja kuat sangat, biasa je kot. Kerja sekarang ni lebih relaks daripada kerja sebelum ni. Cuma strict sikit lah. Lagi satu, nak ke bangunan production dia tu memang jauh kena jalan. Sebab tu penat sangat kot?

Kadang-kadang rasa macam bosan sebab rindukan kerja lama dulu. Dulu banyak belajar pasal bidang saya ni. Sekarang ni, lari jugak lah. Hari tu saya ada tanya dia, ada kaitan ke dengan bidang saya dan dia jawab ada. Saya tunggu jugak ni bilalah saya nak jumpa tugasan tu~

Walau apa pun bersyukur je lah kan. Kerja dah senang pun nak merungut lagi kan?? Ishk3~~~

Harap korang semua sihat selalu dan bahagia di samping orang yang tersayang~~ :)





p/s: Nak g berjalan, tp tak tau jalan..huhu..kat Putrajaya pun boleh sesat, camne tu?? Nampak banguanan Bahagian Pinjaman Perumahan..tu bangunan tempat sis Deqla ngan Kak Nurul kerja ke?  :p

29 comments:

  1. dya smpai skrg kalau jln2 kt putrajaya mesti sesat.haha..

    ReplyDelete
  2. baru2 lg kot tgh sesuaikan diri. huhu.. mmg jln putrajaya pening sket. tp pusing2 situ gak. ;)

    ReplyDelete
  3. sementara nak biasa, esok lusa tak sesat dah.. :)

    mesti leo sengih je dengar lagu tu kan..hihi

    ReplyDelete
  4. suka lagu tu..
    minat :)

    xpe..pelan2 ye Yana..mula2 mmg mcm tu..nti lelama biasa la kan..ntah2 bila2 dh lama2 nti trs jatuh hati kj situ.hehehe

    ReplyDelete
  5. its ok.rehat2 kan diri ye.jgn paksa diri klu penat

    ReplyDelete
  6. dulu sy bljar kt KL mmg slalu sesat haha..nk kuar mna2 kena ada kwn tkut sesat kalau sesat beramai-ramai tuh x kisahla kan hehe

    ReplyDelete
  7. rindu leonerz ye..suh dia trun kl..hihi. Linda pun xreti jln2 putrajaya tu

    ReplyDelete
  8. haha...lagu ni mmg cocok banget buat kalian...lagu ni skng ringtone henpon sis!! :)

    ReplyDelete
  9. ape lagi, ajak la deqla dgn nurul gi jln jln. :)

    ReplyDelete
  10. nyue pon suka lagu ni...hehehehe,,

    hope yana pon bahagia n sihat sentiasa :))

    ReplyDelete
  11. yana mehlah trun serdang..hihi..nti halo2 blh kita jumpa..hihi

    ReplyDelete
  12. sesuai sngat lagu ni yana...:)
    Sweet korang ni..:)

    ReplyDelete
  13. salam

    suka dengar lagu ni. lagu baru kan..

    ReplyDelete
  14. Ada gak dengaq lagu ni masa bw semalam..rindu sgt kat leonerz yek...biasa2kan la diri kat tempat br tu yea Yana..

    ReplyDelete
  15. auch romatik gitew..hehehe.

    take care dik :)

    ReplyDelete
  16. lagu ni sweet je...cepat hafalkan jalan, nanti boleh kita jumpa! ;)

    ReplyDelete
  17. huhu..sweet lagu kak..huhu..kina rase kina pom sesat kalau campak kat putra jaya..:)

    ReplyDelete
  18. saya pon selalu sesat kat putrajaya.hahaha...rindu kat leonerz rupanya.sabar ye

    ReplyDelete
  19. singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

    ReplyDelete
  20. suka lagu ni..

    tempat sesak mmg sesat kan mula2

    ReplyDelete
  21. sementara nk biasa tu yana...lama2 nanti mesti ok

    ReplyDelete
  22. Sntiasa doakan agar kebahagian jd milik kalian

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA