Saturday, September 1, 2012

Terkejut!



Apa???

Leo dah kahwin sebenarnya? Terperanjat gila saya. Dia kata orang yang dia kahwin tu pilihan nenek dia. Kira macam kena kahwin paksa lah ni. Dia tak suka pun perempuan tu sebenarnya.

Tapi, tak suka pun, mengandung dah perempuan tu. Apa maknanya tu??

Bengang betul saya. Saya bukak cincin risik dengan cincin tunang yang Leonerz baru bagi minggu lepas. Saya letak dalam tangan dia. Saya tak nak dah cincin tu.

Leonerz bagi semula cincin tu pada saya, 'Seriuslah, takde pape perasaan pun kat dia lah..' kata leonerz lagi.

'Takde perasaanlah sangat! Camne leh mengandung perempuan tu kalau takde perasaan?!' marah saya.

'Taklah, tu tak sengaja,' pastu dia terangkan lagi dengan panjang lebar dengan alasan yang tak leh diterima akal.

Banyaklah tak sengaja! Saya berlalu pergi dari leonerz dengan perasaan marah.

bukan gambar sebenar~





Tiba-tiba, saya terbangun. Astaghfirullahalazim, mimpi ke? Rasa macam betul-betullah. Tengok jam, baru pukul 5 pagi. Saya pun tidur balik.

Harap tu semua adalah mainan tidur. Menakutkan aje mimpi tu!



Doakan perjalanan saya dan leonerz ke jinjang pelamin dilancarkan ye~~ :)


50 comments:

  1. akak yana, terbeliak mata zera baca. huhh, nasib mimpi. haih.

    semoga lancar ye kakk. zera doakan.
    bnyk kan bersabar dan berdoa yg terbaik. :)

    ReplyDelete
  2. hehe..terbeliak mata eh :p

    harap semua tu hanya mimpi je lah~ :)

    ReplyDelete
  3. yana.. org kata mimpi ni opposite.. huhu dun worry laaa k..

    ReplyDelete
  4. bnyk fikir sgt ni...semoga bahagia jadi milik kalian ye...

    ReplyDelete
  5. miss daya, hehe..i'll try not to worry~~ :)

    CikMai, amin~~~ insya'Allah..thanks~ :)

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Risau sangat kot. Bertenang..

    ReplyDelete
  7. Mimpi mainan tdo.linda doakn smuanye brjalan lncar. Yana da brtunang ke

    ReplyDelete
  8. Linda, alhamdulillah dah..sama tarikh ngan linda..tp sayanya kecik2 je..hehe :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah ,lege dgr yana n leo da brtunang. Hihi..bile kawin? Linda doakn korang bahagia hingga ke akhir hayat..;-)

    ReplyDelete
  10. Fendy, thanks~ :)

    Linda, kitorang ikat lama gak lah, setahun setengah..tapi kalau duit cukup, cepatlah..hehe..Linda bila??

    ReplyDelete
  11. Linda ikat setahun yana..tp x confirm lg kawin sblum raya or lpas raya.kalo ckup duit dlm buln 6 kot. Nk kumpul duit bukn senang yana..huhu

    ReplyDelete
  12. Ingatkan betul2. Terkejut baca entry ni. hee :D Semoga sentiasa berbahagia :D

    ReplyDelete
  13. Linda, tau xpe..pasni kena bwk bekal slalu lah..nak kumpul banyak sikit..huhu~

    Sally Yatiey, hehe..time kasih~ :)

    ReplyDelete
  14. tahniah sbb dh bertunang..byk dugaan time bertunang..bykkan bersabar k..hihi..peace

    ReplyDelete
  15. peh~ terkojut perut den yana oi....huh!
    beribu2 lemon doa dari masha untuk hubungan yana dan leo...semoga korang kekal hingga ke jinjang pelamin ye yana :)))

    ReplyDelete
  16. ooo..dh bertunang..tahniah yer....ala mimpi jer tuu...dugaan dalam alam pertunangan banyak..yana..eloklah segera kawen yer....mg jodoh kalian kuat...insyaallah.....amin.

    ReplyDelete
  17. nasib baik mimpi. saspen gak tadi. hehe..

    Insha Allah semuanya akan dipermudahkan. ;)

    ReplyDelete
  18. huhhhh berdebo tau takk!terkejut!naseb mimpi.haihh la

    ReplyDelete
  19. hampir putus urat jantung cik nur baca tau..!

    mimpi tu mainan tido..abaikan..!

    ReplyDelete
  20. Hamboi~ Sampi terbwk dlm mimpi!
    Huhu~

    ReplyDelete
  21. ni mesti banyak berfikir neh....

    ReplyDelete
  22. suspen je baca.. hehe tahniah ye... semoga segala urusan dipermudahkan nanti...

    ReplyDelete
  23. hehe..ramai tertipu ye~~ :P

    terima kasih doakan kitorang :)

    ReplyDelete
  24. errah terkejut baca mula2 tu..rupa2nya mimpi..aha..cool la yanag, xde bendenya tu..tu sbb kita syg sgt kot..

    ReplyDelete
  25. errah, hehe..insya'Allah semua ok aje~ :)

    ReplyDelete
  26. suspen. mimpi tu mainan tidur je. insyallah semuanya mcm yg dirancang.

    ReplyDelete
  27. Fuhhh naib baik mimpi ja..serius mmg suspen bila M baca awal2 tu..

    ReplyDelete
  28. terkejut bila baca..nasib baik itu hanya mimpi

    ReplyDelete
  29. adoiii..
    yana ni kan,mmg terkejut smbl baca td..xsempat abis ulang blk dr atas..
    skali bila dah smp bawah..adeh,mimpi daa...hahaha

    psstt...moga hubungan yana & leo lancar hingga ke syurga.amin =)

    ReplyDelete
  30. memula baca lagi dah agk yana bermimpi...hihi...

    ReplyDelete
  31. hehe suspen jer mimpi yana ni..semoga jodoh yana dipercepatkan..

    ReplyDelete
  32. pergh,,, mimpi yg menakutkan.. dont worry.. baik2 je taw

    ReplyDelete
  33. Yana!! Suspen tau!! Ni msti byk sgt fikir

    ReplyDelete
  34. tidur tak basuh kaki ni..hehe..moga dijauhkan benda yang tak elok ya

    ReplyDelete
  35. thanx doakan yang terbaik untuk kami ye~~ :)

    camnelah sis deqla ni leh tau awal2 eh? musykil~~

    ReplyDelete
  36. sabarjerlah,...sib baca sampai abes..berdegup plak jantung membacanya..harap2 hanya mainan tido..nenek dia ok jerkan ngan yana?huhu

    ReplyDelete
  37. mimpi tu mainan tidur jer yana...jgn fikir bukan2 k...Insyaallah semuanya dipermudakan...amin

    ReplyDelete
  38. laaa....akak pon turt terkejut tau..nasib la mimpi aje.....

    ReplyDelete
  39. haihh!!! yana nak kene sula nih... nak jatuh jantung baca, adoii!!!!

    ReplyDelete
  40. nasib mimpi. kalau betul? heheh. mimpi permainan tido yana. fiza doakan yang terbaik buat yana. smileeeee :))))

    ReplyDelete
  41. huhu..adakalanya..mimpi..apabila kt terlalu memikirkannya..apa2 pon..lya doakan moga jodoh kalian hingga ke akhirat.amin

    ReplyDelete
  42. byk sgt fikir ni yana. huhu. cantik cincin. hee. jgn di bukak ye. ;)

    ReplyDelete
  43. So scary...mntk jauh..fuhh..~

    ReplyDelete
  44. sy doakan moga hingga kejingjang pelamin.. kekal hingga ke syurga...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA