Tuesday, July 3, 2012

For you...


Assalamualaikum~


43 comments:

  1. utk sape....siap ade hug lagi..hehe

    ReplyDelete
  2. sometimes there are things I can not share with you because it was too painful and I do not want you to feel it even if you are able to sense it..

    Luv u sooo much dear =(

    ReplyDelete
  3. nice dear..sometimes it happen on our life ;-)..

    ReplyDelete
  4. pinjam ayt deqla ^^ syahdu je bce yana :)

    ReplyDelete
  5. sweetnya yana....for leo la tuuu....miss him so much erk..ahahaa

    ReplyDelete
  6. ohhh..terima kasih dik..for me kan?hahaha

    ReplyDelete
  7. tahap wajib kawen dah ni. hehehehe.

    ReplyDelete
  8. untuk leo ker hihi...mmg kena kahwin cpt2 dh ni hikhikhik

    ReplyDelete
  9. belum boleh peluk2 lagi laa yana... hehehehe :) belum dpt sijil halal..

    ReplyDelete
  10. alololo..cepat2 la nikah yea.. sedih jek tgk yana ne..huhu

    ReplyDelete
  11. suka gambar backgroundnyaa.... tenangg... tapi bila baca jadi mode shahdu la pulak.... dugaan tu...

    ReplyDelete
  12. cepat2 kawen :) moga Allah permudahkan urusan yana n leo..

    ReplyDelete
  13. hehe, sweet je. bahagia nya dia itu.

    ReplyDelete
  14. itu ujian..jarak itu jauh tp di hati sentiasa dekat

    ReplyDelete
  15. aloooo.....yana ni sweet lover la...bertuah Leo ye :)

    ReplyDelete
  16. loving couple dua org ni, yana & leo.
    hope everything went well. :)

    ReplyDelete
  17. Ni mesti untuk Leo ni. Ishk2 syahdu n sedihnya...

    ReplyDelete
  18. kan kan si abang singa dah jawab2=)siap kata luv2 lagi2?cepat2 bernikah ek dik.tak mo sedey2..

    nak gelak baca mama arina dah perasan poemnie tuk dia.hahaha

    ReplyDelete
  19. sweetnyer...!
    bilalah leo nak baca ni...

    ReplyDelete
  20. nak jugak jadi camtu untuk si dia.hehehe

    ReplyDelete
  21. sweetnya..
    suka la yana =p
    mesti leo terharu bila baca ni nanti :)

    ReplyDelete
  22. Ok blh nikah dah.hihi.mofa dpermudahkn urusan yea.tgk tu leo dah jwb dah.hihi.sy pn gelak dgn komen mama arina.perasan betul.hahhhaha

    ReplyDelete
  23. sweet sgt2/..leo msti terharu ni

    ReplyDelete
  24. sweet..=)
    leo mst teruja baca=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA