Monday, January 11, 2016

Interview~


Assalamualaikum~

Esok husband ada interview. Tempatnya adalah kilang saya kerja ni...huhu. Harap sangat ada rezeki. Esok masuk kali ke-3 dah dia try interview dengan  jawatan berlainan dan orang berlainan. Dua sebelum ni takde rezeki. 

Harap kali ke-3 ni ada rezekilah. Kalau dapat kerja sini, tak jauh sangat dengan rumah. Sekarang husband kerja jauh. Sejam gak nak pergi kerja. balik pun selalu malam. Bersyukur ada kerja, tapi tak salah mencuba untuk lebih baik dan perbaiki diri sendiri kan?

Moga dia berjaya untuk interview esok. Tolong doakan ramai-ramai iye. Aminnn~

Jangan berputus asa! Caiyok2!

google~


Manalah tau apa nak jadi esok. Usaha - doa - tawakal~

Kalau tak dapat takde rezekilah tu. Mesti ada hikmahnye. Yang penting dah cuba kan :)

Tolong doakan yang terbaik ye~


Fakta: Gabungan Netflix & 100Mbps Internet Akan Buat Hidup Korang Lebih ‘WOW’ Sebab…


6 comments:

  1. InsyaAllah..jangan putus berdoa ye...

    anyway, tq drop by my blog..saya follow sini terus ye...

    ReplyDelete
  2. Moga ada rezeki suami awk di situ

    ReplyDelete
  3. inshaa Allah moga2 ada rezeki berkerja kat situ...

    ReplyDelete
  4. Insya Allah kalau ada rezeki tu tak kemana. Semoga di permudahkan & di lembutkan hati penemuduga terima asben awak bekerja

    ReplyDelete
  5. aida doa kan asben yana sukses ekk :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA