Friday, May 26, 2017

Percutian Pada Harga Yang Terendah Di Traveloka!


Assalamualaikum~

Dah penat-penat bekerja, belajar lepas tu bersengkang mata, apa salahnya kita pergi holiday kan… Sekali sekala rehatkan fikiran dan manjakan diri dari penat seharian bekerja mesti best!..hahaha Tapi nak pergi mana je?? Faham-faham jela dengan ekonomi sekarang yang tak menentu ni..hmm bila fikir balik nak bercuti tapi tak nak keluarkan duit yang banyak..macam mana tu ea?? Alaaa korang!! Apa korang nak risau..no need to worry la korang…Traveloka boleh bantu korang untuk merialisasikan percutian korang pada harga yang terendah okay!! Haaa.. mesti korang nak tahu kan apa yang Traveloka tawarkan…Jom la baca lagi!!



            Seperti yang saya cakap tadi..Traveloka ni adalah salah satu pencarian hotel yang menawarkan harga yang sangat berbaloi kalau nak dibandingkan dengan pencarian yang lain.. Harga yang ditawarkan pergh! memang murah giler korang! Dengan menggunakan pencarian traveloka ni, proses pencarian hotel-hotel ideal korang pon akan jadi lebih mudah dan yang paling penting pantas!.. Bukan setakat tuh je, malah boleh jimatkan masa dan wang.. Apa susahnya, sekarang kan zaman teknologi..korang boleh survey hotel ideal korang dari rumah ataupun dimana sahaja korang berada janji kena ada internet laa..
Tak perlu pening kepala nak survey satu-satu hotel di laman rasmi hotel tu..Layari je la website rasmi diaa. lepas tu korang just taip je destinasi yang korang nak pergi then klik cari..so nanti akan terpapar la semua hotel yang ada di sekitar destinasi yang korang pilih tu dengan harga yang berbeza..so tugas korang just bandingkan kan la hotel-hotel yang ada and book jer..Haaa mudah jer kan..sekali klik je u ollss semua keluar.. Kalau korang dah tahu nama hotel yang korang nak stay tu, lagi mudah kerjanya..u olls just taip je la nama hotel tu then pilih tarikh kemudian klik cari..So nanti akan keluar la paparan hotel yang korang taip tadi tuh.. Korang jugak boleh selaraskan pilihan hotel sama ada mengikut popularity, harga terendah mahupun harga tertinggi..
Kalau korang nak tahu lebih lanjut berkaitan hotel yang korang dah pilih tu, korang boleh baca je komen-komen pengunjung yang pernah menginap di situ..So dari situ korang boleh tau sama ada hotel yang korang pilih tu ok ke tidakk.. Kalau nak mudah lagi..korang selaraskan je mengikut penarafan hotel..pilih jer orang nak paparkan hotel berapa bintang..Its depend on korang punya bajet la..Tapi dengan traveloka ni hotel 4 bintang pon boleh dapat harga yang rendah okay…





Selain book hotel, korang jugak boleh book tiket flight tau.. Macam-macam ada u ollss..korang nak naik ape je?? Malindo air?? Malaysia airlines?? Semua ada okay.. Yang bestnya korang..harga yang ditawarkan sangat berpatutan!! Murah sangat u ollls!! Cara nak book tiket flight ni pon mudah jer..Sama jugak macam nak book hotel.. Make sure korang klik dulu menu penerbangan yang terpapar di atas laman web tu before buat tempahan.. Then akan terpapar la paparan untuk korang nak cari or booking tiket flight.. Sama jugak macam pencarian hotel, cuma berbeza sikit la dimana korang kena pilih destinasi dari mana korang naik dan kemana destinasi korang nak pergi..Lepas tu pilih la tarikh korang..oh sebelum terlupa, korang pon boleh pilih tau sama ada nak beli tiket sehala ataupun tiket pergi balik.. Dah sudah pilih tarikh, make sure u olls pilih kelas penerbangan yang korang nak sama ada kelas ekonomi, business, atau pun premium ekonomi.. Lepas tu ape lagi klik la cari..So later akan terpapar la paparan senarai flight yang ada.. mudah jer kan..hahaha yang penting jimat masa dan wang okay…


Ternyata traveloka ni mampu memberikan penjimatan yang luar biasa kat korang..Tak kan la korang tak nak gunakan peluang yang ada ni???rugi la korang kalau lepaskan peluang keemasan ni! So jom la try gunakan Traveloka sekarang untuk menikmati percutian pada harga yang terendah!!

5 comments:

  1. Suka guna traveloka nie.. mudah.. sha dah pernah guna sekali.. takdelah rumit sangat..

    ReplyDelete
  2. dya selalu guna tuk booked hotel and flght tuk bos..hehe. mmg senang

    ReplyDelete
  3. senang pakai traveloka ni... mudah pun mudah...

    ReplyDelete
  4. aida baru nak guna traveloka.
    lepas raya ni nak holiday skit.
    lepas nurin trial upsr. need a break!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA