Wednesday, February 1, 2017

Promosi Secretleaf Nano Collagen!


Assalamualaikum~

Siapa ada tengok TV-Alhijrah pagi tadi?? Bermula hari ini 1 Feb 2017 sampai Ahad ni , 5 Februari Secretleaf telah mengadakan promosi hebat Alami Nano Collagen. Ramai mesti tak tahu pasal produk ni kan? Produk keluaran Secretleaf adalah formulasi natural, tak perlu risau bahan kimia berbahaya dalam produk Secretleaf! Kolagen dari Secretleaf ini adalah 100% pure collagen, takde tambahan perasa. Boleh dicampurkan dalam minuman atau makanan seharian kita :)

Image result for nano collagen secretleaf
Harga biasa sebotol RM90

Beli 2 dengan harga RM150 saja!


➢ Semakin berusia, semakin kurang jumlah dan kualiti kolagen yang dihasilkan oleh tubuh, menyebabkan kulit mulai kendur, timbulnya kedutan dan garis halus pada wajah, kesakitan sendi dan tulang belakang serta kesukaran pergerakan seharian.
➢ Secretleaf Nano Collagen merupakan 100% serbuk peptida kolagen tulen (fish collagen) dari sumber ikan, yang bersaiz kecil dan lebih mudah diserap oleh tubuh untuk kesan keanjalan kulit, kecantikan wajah dan awet muda, mengurangkan kesakitan sendi dan kaki lenguh serta menjadi sumber tenaga segera ketika bersenam.
➢ Kandungan kolagen setinggi lebih 90%, tanpa lemak dan tanpa gula ini bertindak membekalkan tubuh dengan keperluan kolagen harian yang amat penting untuk kesihatan sendi dan kecantikan kulit.
➢ Secretleaf Nano Collagen membantu:
♯ menganjal dan menegangkan kulit wajah
♯ mengurangkan kedutan dan garis halus
♯ melambatkan tanda-tanda penuaan
♯ memperbaiki struktur kulit yang bermasalah
♯ melancarkan pergerakan sendi dan otot
♯ mengurangkan kesakitan dalam pergerakan seharian
♯ menguatkan tulang belakang dan ligamen otot
♯ memberi tenaga tambahan ketika bersukan dan bersenam
➢ Cara Penggunaan:
♯ Untuk kecantikan kulit, ambil 5g kolagen setiap pagi (3/4 scoop), atau 2 kali sehari untuk mengurangkan masalah sendi.
♯ Nano Collagen boleh dimakan begitu sahaja atau dibancuh ke dalam minuman/jus.
♯ Tidak sesuai untuk dimakan jika alergi terhadap kolagen.


Hubungi 013-6514022 untuk sebarang pertanyaan!
Anda akan dilayan secepat mungkin!


10 comments:

  1. baru tau pasal produk ni..yana guna ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya mmg pengguna secretleaf, baru cuba produk penjagaan muka je dulu skang :)

      Delete
  2. saya pun baru tahu produk ni...nampak menarik bila baca khasiat dia tu...

    ReplyDelete
  3. Yg ni mmg untuk satu bdn ke? Atau just tuk muka je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolagen ni untuk consume dya..kira untuk satu badanlah manfaat dia :)

      Delete
  4. first time dengar..
    bagus juga produknya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA