Friday, November 18, 2016

Bertukar ke produk natural~


Assalamualaikum~

Jadi perempuan bukan senang. Macam-macam nak kena jaga. Betul tak?? Luaran kena jaga, dalaman pun haruslah dijaga jugak. Lagi-lagi untuk yang dah berkahwin tu. Yang belum berkahwin banyak tekankan luaran je kan? huhu~

Sekarang ni dah terlalu banyak lambakan produk kecantikan di Malaysia. Kadang-kadang kita  pun tak tahu repack ke, oem ke? Kesan chemical tu bukan boleh terus nampak tau. Ambil masa yang lama. Macam paraben tu, paraben affect hormon perempuan. Sangat bahaya sebenarnya. Tapi tahu tak yang paraben tu ada dalam banyak produk di pasaran sekarang ni? Tengok losyen kita tu methylparaben mesti ada kan??

Oleh kerana itu, sekarang ni ramai yang dah sedar pasal isu ni, dan start cari alternatif lain. Iaitu produk natural/ organik. Banyak dah kat pasaran produk macam ni. Salah satunya adalah jenama Secretleaf

Secretleaf dah ada sejak 2010 lagi. Pengasas adalah melayu Islam. Ada kilang sendiri untuk memproses produknya. Bahan-bahan ingredients kebanyakannya diimport dari luar negara untuk memastikan kualiti yang terbaik.

Antara produk Secretleaf

Keratan akhbar beberapa minggu lepas

So, semua dah faham kenapa kita dinasihatkan untuk tukar  ke produk natural? Bukan untuk orang lain, untuk diri sendiri juga. Untuk jangka masa panjang :)

Nak tengok lagi produk yang ada dan penerangan boleh KLIK SINI.

Nak terus order atau ada soalan lain?
FB: AZRM Enterprise
013-6514022 
Saya sendiri pakai dan jual..hehe :)
Saya sendiri akan guide sampai anda puas hati!




8 comments:

  1. salam jumaat..
    produk natural mmg bgus.. =)

    ReplyDelete
  2. Kesan jangka panjang tu yang bahaya..

    ReplyDelete
  3. bagus sangat bila ada produk2 mcm ni..sekurang2nya kita boleh memilih mana yg terbaik..ohh sy baru tahu Secretleaf ni.. bagusnya... boleh terjah nti.. :)

    ReplyDelete
  4. Bagus produk-produk natural ni dan yang penting selamat digunakan.

    ReplyDelete
  5. wah.. e'in pakai safi balqis je..

    ReplyDelete
  6. Skarang mmg byk sgt lmbakan produk kosmetik..brand lain2..tp kndungan lebih krg sama je.. kt kna bijak lah memilih... skarang lya d x pkai apa2 produk..pencuci muka pom produk y beli kt guardian camtu.. krim mmg x pakai trs dh... nk rest kulit.. cuma skarang selalu spray beauty water air kangen kat muka..kbtulan mmg ade mesin air kangen tu... alhamdulillah..ok je

    ReplyDelete
  7. aida br 2nd round guna epyra.
    alhamdulillah.
    tapi tgh run test lagi la :)

    ReplyDelete
  8. Memang takut dengar mcm2 produk beracun ni. Sy guna produk shaklee. Alhamdulillah so far mmg berkesan & semulajadi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA