Monday, September 7, 2015

Jln-jln Cari Makan JB~ Asam pedas & bbq

Assalamualaikum~

Sambungan jalan-jalan cari makan..he he..Hari ke 2 kat jb, husband ajak makan asam pedas johor kat taman universiti, skudai. Asam pedas claypot kat sana dah tutup, so kedai ni je la yang ada. Bukan asam pedas clay pot, so rasa macam kurang sikit lah sebab expectation tinggi sangat..huhu..

Tapi asam pedas ikan pari takde ye. Kempunan husband. Ada asam pedas ikan merah. Harga pun boleh tahan jugaklah. Tapi nasi dia sedap, lembut tapi tak berkanji. Adam suka :)







Lepas makan tu kitorang pergi terjah bazar karat jb pulak. Haha..memang ramai orang. Parking pun susah nak dapat. Banyak ulat parking. Layan jela, bagilah upah sikit asal dapat parking dekat. Kat sana beli brg adam je banyak. Jersi MU saiz kecik takde pulak. JDT pun JDT la..huhu~




Adam tengah stretching. Hehe :p

3 comments:

  1. seronoknya berasam pedas kat taman Universiti...hahhhaa..tetiba terliur...sgt menyelerakan...btw,jemput k blog sy ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA