Saturday, September 17, 2016

Business Online~


Assalamualaikum~

Saya dah cuba perlbagai bisnes online sejak beberapa tahun yang lepas. Semuanya tak menjadi. Banyak sebab kenapa tak menjadi sebenarnya. Sebabnya saya tak asingkan campurkan duit untuk bisnes dengan belanja harian. Dah nama pun bisnes part time kan. Duit yang masuk pun sikit je. So, selalu main guna je. Modal selalu burn. Teruk kan pengurusan bisnes saya? huhu~

Jadinya bermula sekarang, saya akan tetapkan diri saya untuk tidak mengusik duit bisnes! Itu azam untuk kali ini. Saya adalah agen dropship untuk Dianz Vitamin start lebih kurang tahun ni. Lama bisnes online terkubur. Saya nak hidupkan balik. Dropship tu adalah permulaan sebab tak perlukan modal.

Whatsapp kalau berminat :)


Dalam masa yang sama, baru-baru ni saya menjual stoking Sandy dari Mesir. Memang stoking yang berkualiti tinggi diimport dari Mesir. Saya ambil keputusan untuk menjual atas sokongan dari husband. Dia yang keluarkan modal. Saya uruskan jualan semua. Alhamdulillah first batch berjaya dijual, kebanyakannya dibeli oleh orang yang terdekat. Syukur sangat diorang support. Saya beli pun sebab saya sendiri pun nak guna stoking tu. Sebab asyik beli stoking kat pasaraya biasa, rasa getah dia terlalu ketat dan kadang-kadang asyik melurut ke buku lali T_T.

Saya akan ambil batch ke-2 memandangkan memang ada permintaan. Lagipun sendiri pun nak pakai jugak..hehe. Jadinya sesiapa yang berminat untuk membeli stoking Sandy boleh refer nombor di bawah:


Selain menjual stoking saya juga adalah pengedar sah untuk rangkaian produk Secretleaf. Produk Secretleaf adalah 100% dibuat oleh bahan natural, diformulasikan di Malaysia dan dikilangkan oleh kilang Secretleaf sendiri di Batu Caves. Semua produk telah didaftarkan dengan KKM. Search saja secretleaf atau bee-liv pasti keluar di carian di KKM. Antara produk yang popular adalah sabun bawah ni.



BEE VENOM BEAUTY BAR

DIINSPIRASIKAN DARI RAHSIA KECANTIKAN KELUARGA DIRAJA BRITAIN

Pernah terfikir kenapa ahli keluarga DiRaja Britain, Kate Middleton sentiasa kelihatan sempurna walaupun dengan solekan yang minimum?
Rahsianya adalah bee venom atau racun dari sengat lebah yang dijadikan rutin kecantikan mereka. Bahkan, Camelia Parker yang merupakan ahli keluarga Britain juga nampak jauh lebih muda berbanding usianya.
Memperkenalkan Bee-Liv Bee Venom Beauty Bar atau sabun sengat lebah Secretleaf ini yang menggabungkan 6 bahan aktif untuk menjadikannya sabun terbaik yang anda pernah pakai di dalam penjagaan kecantikan anda.
Bee Venom Beauty Bar mengandungi bee venom, marine collagen, stem cell oren, aloe vera organik, Vitamin E and peptide untuk memberikan penjagaan anti penuaan yang sempurna. Rasakan perubahan kulit anda dengan wajah yang lebih lembut, nampak lebih muda dan kulit lebih lembap, cerah dan tanpa jerawat seawal 14 hari. Bee Venom bukan sahaja memberikan kesan seperti Botox yang menegangkan kulit, bahkan ianya juga mengandungi Melittin yang terbukti boleh mencerahkan kulit sama seperti hidrokuinon tetapi tanpa kesan toksid. Bee Venom juga mampu untuk mengawal dan menghilangkan jerawat di wajah anda.
Ditambah pula dengan Stem Sel Oren dari Sepanyol, serta kombinasinya dengan peptida (amino acid) yang merupakan finalis Bahan Terbaik 25 Tahun di Barcelona bulan lepas, menjadikan sabun ini adalah kemestian untuk anda.
Sabun untuk sangat sesuai untuk :
✔ Jerawat walaupun jerawat yang serius
✔ Bintik-bintik Hitam
✔ Jeragat
✔ Kulit Kasar
✔ Kulit Kusam
✔ MENCERAHKAN KULIT
SESUAI untuk SEMUA JENIS KULIT, JANTINA dan UMUR.
Jadi kalau ada sesiapa berminat boleh pergi ke page FB AZRM Enterprise atau PM/whatsapp nombor tertera itu ya. Bila-bila masa pun boleh. COD pun boleh kalau berdekatan. Sekarang ni banyak COD ke IOI Putrajaya. Tak tahu kenapa customer saya suka sangat pergi sana..huhu. Tak kisahlah kan. Rezeki jangan ditolak. Nak bisnes kenalah berkorban sikit. Doakan saya ye :)

6 comments:

  1. good luck sis :D best buat business kan ^^

    ReplyDelete
  2. gud luck yana :) inshaAllah kalau kita usaha pasti dpt buahkan hasil nnti.

    ReplyDelete
  3. good luck yana.. teruskan usaha.. jgn putus asa taw..

    e'in pun buat business online jugak.. :)

    dianz vitamin tu pun e'in dh amalkan.. hihi.. mmg best!

    ReplyDelete
  4. lya doakan moga dipermudahkan ye yana..
    nk berjaya awl2 ni kena sabar sikit..lama2 bru nmpk hasilnya..
    cara nak manage duit n belanja tu penting jgk yana.. jgn campur aduk..tidak mna nk tau untung atau rugi kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA