Sunday, February 23, 2014

Week ke-16~


Assalaualaikum~

Harap semua tak bosan dengan title saya sekarang ni. Semua pasal minggu aje. Maklumlah nak blog pun weekend je baru ada masa. Dah alang-alang macam tu saya update ikut week je la..hehe..

Tahun ni semua dah tahu kan Johor sekarang weekend adalah pada hari Jumaat dan Sabtu SAHAJA? Manakala, Selangor pulak masih cuti macam biasa, Sabtu dan Ahad SAHAJA. Nampak tak perbezaan hari minggu untuk saya dan leonerz sekarang ni? 

Jadi, sekarang ni hari yang saya dan leonerz ada masa bersama adalah pada hari Sabtu SAHAJA. Nampak tak kesulitan duduk dan kerja di tempat yang tak satu negeri ni? Seksa rasanya. Macam hari ni, hari Ahad saya cuti, tapi leonerz semalam dah kena balik Johor sebab dia kerja hari ni. Dahla weekend je dapat jumpe, pastu masa berkualiti untuk kitorang pula hanyalah satu hari aje. Memang kena gunakan sebaik-baiknye SATU hari tu.

Lepas ni dah lah dua minggu sekali je plan nak jumpa disebabkan nak kumpul duit untuk bakal anak yang nak lahir ni. Jadinya lepas ni, dalam sebulan kami ada 2 hari je masa berkualiti untuk bersama. Seksanya rasa..huhu~

Rasa sayu je hari ni sebab duk kat rumah sorang-sorang. Teringat-ingat hari semalam bersama leonerz..huhu..terbayang-bayang la kelibat dia dalam rumah ni. Kakak saya pulak balik kampung minggu ni, lagi lah terasa sunyi je rumah ni..

Apa boleh buat. Nak cari kerja bukan senang. Kalau saya ni siapa lah yang nak amik kerja sebab tengah pregnant kan. Jadinya harapan hanya pada leonerz aje lah untuk cari kerja dekat-dekat sini. Itulah, dulu leonerz dah dapat kerja kat Johor dari Terengganu, saya pulak yang lari dari Johor ke Selangor. Sekarang ni siapa yang terseksa? huhu.. :(

Nak menyesal pun tak guna, sebab mungkin ada hikmahnya kat mana-mana. Cuma tak nampak je lagi.Sekarang ni kesabaran yang tinggi amatlah diperlukan.

Hari ni entro sayu-sayu sikit sebab malam tadi baru hantar leonerz pergi naik bas balik Johor..huhu~~ :'(

Doakan urusan kami ni dipermudahkan ye. Saya pun tak nampak lagi jalan mana yang terbaik untuk kami. Sama ada saya ke sana atau dia ke sini. 

Oklah, panjang gak entri kali ni..huhu..sekarang ni AmirYana's Health & Gadget ada buat promosi nak habiskan stok. Jom window shopping kat bawah ni. Kalau berminat bagitau lah ye..hehe..tumpang promote barang skali dalam entri ni~~


Set 1: Bedak Arab + Charcoal Mask = RM 45

Set 2: Bedak Arab + VCO liquid + Sabun beras = RM 75

Set 3: Catalyst Hair Revitaliser + Bedak arab + Sabun beras = RM 75

Set 4: Catalyst Hair Revitaliser + VCO liquid + Sabun beras = RM 80

Set 5: Sabun Marine Essence/SK + Bedak Arab + Sabun beras = RM 150


Sekian..terima kasih sudi scroll sampai bawah..hehe~ :p

11 comments:

  1. alololo..jgnlah sedih2.. :)

    sabar yea yana..

    ReplyDelete
  2. sedih nya preggy mommy ni kena tinggal.. take care ye.. :)

    ReplyDelete
  3. ooo, mmg terasa.nak nak time tgh bawa perut kan. inshaaAllah kami doakan dri jauh smga segalanya dipermudahkan.aamiin. byk byk bersabar k.. kena kuat, harungi semua ni..

    ReplyDelete
  4. salam yana..dh preggy ye? congrats..
    xpela..permulaan..kna bsabar..insyallah..one day blh bersama

    ReplyDelete
  5. first..tahniah yana dah pregnant..moga selamat sumanya :)

    xpelah mungkin ada hikmahnya tu duduk jauh2..pasti perancangan Allah adalah yg terbaik :)

    ReplyDelete
  6. xper yana.. Allah ada boleh jaga yana masa suami x di sisi.. huhu..

    ReplyDelete
  7. wahhhh tahniah yana.. akak nk dapat ank buah ekk..take care tau,, jgn lasak²

    ReplyDelete
  8. hai yana..lame tak jenguk blog, lame x blogwalking. Tahniah mommy to be, lebih kurang je kita. beza dlm 2 mggu lbih je kot. Take care yana, jgn sedih2 :)

    ReplyDelete
  9. Akak jangan sedih2 ye. Kami kan ada. Tc akak :)

    ReplyDelete
  10. mknanya yana dh 3 bln lbih pregnant eh?alhamdulillah rezeki tu yana..walaupun hubby jauh tp mngkin baby tu mngubat rindu kan..sabar ya yana..inshaallah ada perancanganNya yg terbaik utk korang berdua..

    ReplyDelete
  11. alahai..i feel you!!
    tak pa nnt dah ada baby mesti terubat rasa sedih ditinggalkan wuwuwuw

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA