Thursday, December 22, 2011

Lelaki & Kahwin...

sumber: google


Tajuk entri untuk orang yang tak sabar-sabar nak kawin..hehe..

I'm in a relationship with someone...
But I can't see how this relationship will end to...

Orang kata nak kawin ni gune duit berpuluh-puluh ribu2...
Tp boleh tak kalau budget saya 10k je??
Buat simple2 je la..x membazir..betul tak?

Alasan-alasan orang lelaki bagi bila ajak kawin :

1. Duit tak cukup lagi.
2. Takde keje tetap lagi.
3. Mak tak bag. Bagi mak rm 500 tiap-tiap bulan dulu baru leh g minang anak orang. (bleh eh camni?)
4. Hidup masih panjang, tak abis enjoy lg.(ramai kot kan?)
5. Awek banyak sangat, tak tau nak pilih yang mana.
6. Kalau masih banyak lagi alasan yang boleh anda(lelaki) senaraikan, maknanya anda tidak serius dengan    
    perempuan tersebut.

Mungkin ada satu alasan di atas masih boleh diterima...

Sekian~

1 comment:

  1. sabor ye yana. nnt kawen jugak. insha Allah. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA