Saturday, May 30, 2015

Sky Festival Putrajaya!

Assalamulaikum...

Selamat Hari sabtu semua!!

Weekend masa utk melepaskan penat dan stress bekerja. Tp yg x bestnye sok saya kena kerja...huhu :((

Semalam saja jalan-jalan putrajaya. Terjumpa pulak sky festival. So, singgahlah sekejap tengok apa je yang ada. Ada belon panas, memang happeninglah kat sana.



Jalan masuk ke sky festival..




Belon panas...




Skodeng dari tepi..

Sesiapa yang minat nak naik belon panas, bolehlah pergi sana. Tak jauh dari masjid besi tu..

Hari ni ade festival Floria, jom terjah ramai-ramai..hehe

5 comments:

  1. jauhhhh...huhuhu.tak pernah lg pegi festival belon panas..

    ReplyDelete
  2. dua hari cuti sy x kemana hehehe

    ReplyDelete
  3. jauh lah nak kena naik belon hihi

    ReplyDelete
  4. haritu masa duk kat putrajaya sempat jugak pi tengok... sekarang dah pindah ke perlis, dah lebih 5 taun xpenah dapat pi tengok (^___^)

    ReplyDelete
  5. Pernah pergi kat putrajaya masa festival belon panas tu. Tp frust kitorg sampai belon panas semuanya kuncup... huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"TERIMA KASIH DARI YANA & LEONERZ" COPYRIGHT @ LEONERZ TEMPLATE DESIGN BY ARINA